Assassins Creed Mirage (Xbox One kompatibilis)
Xbox Series X- Használt ár: 8000 Ft
Az Akiba’s Trip a klasszikus japán RPG formula szatírájaként nyújt igazán egyedi élményt a stílus rajongóinak. Vár Akihabara, a modern Tokió egyik legismertebb, legnépszerűbb negyede, ahol egy csapat fiatal harcol valóságunk torzulásainak megszüntetéséért – az általunk ismert dimenziókból álomszerű helyszínek nyílnak meg, amelyeket szörnyek népesítenek be. Beszélgess az akihabarai utcákat benépesítő emberekkel, hogy megtalálhasd azokat a furcsa személyeket, akiknek közük lehet ezekhez a rejtélyes anomáliákhoz, aztán merülj el a különös és veszélyes útvesztőkben! Az akció alapú harcrendszer és az izgalmas szereplők tenni fognak róla, hogy soha ne unatkozz.
Történetünk főhőse Asahi Tachibana, egy átlagos japán tinédzser, már amennyiben átlagosnak tekinthetünk egy tipikus NEET-et (Not in Education, Employment or Training - azaz nem tanul, nincs alkalmazásban és gyakorlatot sem végez - lám, ma is tanultunk valamit), aki félbehagyva az iskoláját a léha életvitelnek szenteli a mindennapjait, amit nagyjából a játék, a délig tartó alvás és az anime-nézés szentháromsága tesz ki. Számára a hét minden egyes napja csupán egy laza bulis vasárnap, amit ugyanazzal a léhűtő attitűddel él át (a hét utolsó napja kiemelt jelentőségű Akihabarában, ez számít ott a "fő" napnak, ekkor látogat oda a legtöbb ember).
Csakhogy egyszer csak azt tapasztalja, hogy valóban minden nap vasárnappá válik! Létrejön ugyanis egy időhurok, ahol egy adott vasárnap újrakezdődik abban a pillanatban, ahogy véget ér, és látszólag Asahi az egyetlen, aki ennek tudatában van, és akinek emlékei nem törlődnek ugyanannak a napnak a lejártával és újraindulásával. Később aztán felfedezi, hogy akadnak azért mások is akiknek szintén megmaradnak az emlékei a vasárnapok végtelen ismétlődésével, így aztán velük felkerekedve próbál utánajárni a furcsa események kiváltó okának.
Hamarosan aztán arra is rájönnek, hogy ennek gyökere a hétköznapi emberek vágyaiban és téveszméiben keresendő, amik mostanra olyan már olyan méreteket öltöttek, hogy szó szerint testet öltöttek és kihatással lettek a valóságra is. A játék célja, hogy ezeket a tévképzeteket eltüntessük az emberek tudatából, aminek egyetlen módja, ha az ezeket megtestesítő képzelet szülte labirintusokat bejárva megsemmisítjük a problémák forrásait, bízva abban, hogy az emberek tudatát helyreállítva végül visszaáll a rend térben és időben is.