ISMERTETŐ:
Max, a volt rend?r már nem áll messze attól, hogy alkoholistává és gyógyszerfügg?vé váljon. Munkanélküliként hagyja el New Yorkot és Sao Paulóban, Brazíliában találja magát, ahol a rohamosan fejl?d? megán biztonsági szektorban helyezkedik el. Rodrigo Branco, a gazdag ingatlan mágnás családját, az ? két testvérét, Victort - a helyi politikust, Marcellt - a playboyt, Fabiana Brancót - Rodrigo feleségét és Giovannát - Fabiana n?vérét védi.
A Max Payne 3 története a bosszúszomjas detektív átváltozásáról szól egy New York utcáin bolyongó b?rmellényes függ?b?l egy törvényen kívülivé, aki idegen utcákon keres megnyugvást, messze az otthonától.
A szerepl?k viselkedését irányító Natural Motion Euphoria és a bullett-time rendszer kombinációja új szintre emeli Max klasszikus mozdulatait. A mozdulatok tulajdonképpen szkriptelt animációk természetes interakciókkal a környezettel
A lassított id?ben zajló lövöldözések és az Euphoria fizikája jelent?s mértékben er?síti a filmes akció érzetét a Max Payne 3 - ban, s?t, az ellenség is valóságh?en reagál minden egyes kil?tt lövedékre
A Max Payne 3 kib?víti a bullett-time fogalmát. Az epikus pillanatok az akciók során lehet?vé teszik Max számára az ellenségeinek új módon történ? likvidálását, de megtartva az eredeti Max Payne stílus jellemz? jegyeit
A Max Payne 3 is az elözö részek grafikai stílusát követi, kib?vítve azt ingame eszközökkel, aminek eredménye egy kvázi mozgó képregény
James McCaffrey, aki eredetileg is Max hangja volt, újra visszatért. Nem csak Max hangja, de Max külseje, arca, mozdulatai is Jamest?l származnak
A játékba beépítésre került a fedezékrendszer is, ami újabb stratégiai elemmel b?víti a klasszikus játékmenetet
Minden apró részlet kidolgozására gondos figyelmet fordítottak a fejleszt?k. A golyók szinte mindent elpusztíthatnak, Max arcán és ingén a harc hevében izzadság és/vagy vér jelenik meg, ami beissza magát a ruha anyagába. Észrevehetsz olyan apró részleteket is a fegyvereken, mint a kakas mozgása, a kirepül? töltényhüvely és sok más
A partnerek és a segít?k is rendkívül fontos szerephez jutnak a játékban. Az egyes karakterek több száz órányi rögzített mozgás által kelnek életre, ami az egyszer? találkozásokat is különlegessé teszik, legyen szó ellenségekr?l vagy Max barátairó.
PS3 És XBOX360 konzolokra és persze PC-re megjelenö játék.